2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Centrul energetic al Pamantului se afla in Bucegi ?


In Bucegi, in apropierea Virfului Omu, se afla cel mai important Centru energetic-informational natural al Planetei. Aceasta este parerea cercetatoarei Cristina Pinculescu, din Bucuresti. Iata, in esenta, citeva informatii despre aceasta teorie. 

Ne-am mutat ! Citeste articolul pe www.2012en.ro

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI

 

Sponzorizat de


octombrie 6, 2008 - Publicat de | Mistere din Romania | , , , , , , , , , ,

13 comentarii »

  1. Misterele din bucegi sint adevarate!!stiu ce stiu’

    Comentariu prin secretele din bucegi sint musamalizate la extrem | noiembrie 8, 2010 | Răspunde

  2. misterele din bucegi sint pe cit se poate adevarate,se musamalizeaza la extrem,eu stiu ce stiu!!’

    Comentariu prin secretele din bucegi sint musamalizate la extrem | noiembrie 8, 2010 | Răspunde

  3. Ultima carte citita a fost cea a lui Radu Cinamar – “Viitor cu cap de mort”, o carte deosebit de interesanta….cred ca exista in muntii Bucegi astfel de campuri energetice!!O sa mai treaca ceva timp si ne vom mai auzi dupa…

    Comentariu prin Ramona | iulie 17, 2010 | Răspunde

  4. in legatura cu comnentariile de mai sus ,la adresa muntelui bucegi,sa shtitzi ca sunt adevarate,,aici au venit primi zei creatoti,in frunte cu shaue,mai-marele zeu al pelasgulor ,si au zavorat puterea universuluipe platoul muntzilor bucegi,si ce ai simtzit tu draga scriitorule de articol de mai sus ,shi ce ai vazut,e adevarat,sa fii sigur de asta. si eu am trecut prin asta.shtiintza astrologiei si cel mai precis calendar ,cel dacic,,vin tot de la daci.
    DACIA E CENTRUL PAMNTULUI(TER’RA),CU REFERIRE LA SPATZIUL ROMANESC.SALUTARE CELOR CARE AU SANGE DACIC

    Comentariu prin zordon | aprilie 21, 2010 | Răspunde

  5. Stiinta asta care incepe sa ceara sa se inchine toti la ea, daeaza doar de citeva sute de ani. Daca in Bucegi este intr-adevar un centru energetic, si inclin sa cred ca este, e de cind fiinteaza Pamintul, sau anumite structuri interne ale Pamintului.
    Ceva este cu Masivul Bucegi. Acum nu voi spune ceea ce stiinta a omis, cu toate ca e evident si ptr ea. Sa mai crestem cu totii.

    Comentariu prin Nastase Mihail | februarie 22, 2010 | Răspunde

  6. http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=577754
    organizam expeditie in Bucegi !

    Comentariu prin Raol | august 13, 2009 | Răspunde

  7. Daca ar fi ceva adevarat ar fi consemnata de stiinta si ar fi recunoscut oficial. Sunt aberatii.

    Comentariu prin Marepreot | mai 29, 2009 | Răspunde

  8. scuze,@nastase

    Comentariu prin recul2000 | mai 4, 2009 | Răspunde

  9. @dani; tu ai dormit, de fapt, pe Muntele lui Venus.

    Comentariu prin recul2000 | mai 4, 2009 | Răspunde

  10. mie mi se pare o chestie ce ar putea fi foarte reala pt ca in aceea zona am auzit de foarte multe fenomene si o chestie c ema impresionate foarte mult este fenomenul ce i sa intmpat acelui preot din busteni…nu stiu exct cum se numeste dar mi se pare ceva foaarte ..nu stiu cum sa ma explik…da este ceva ca in vis satzi apara chipul maicii domnului iar apoi a doua zi sa il gaseask intrun ciot de copac…..deci pot exista multe chestii din acesteea parerea mea este ca spiritul exista….si odata ce spiritul exista exista si fenomenele stranii….

    Comentariu prin alexxx | februarie 26, 2009 | Răspunde

  11. Eu am dormit prima data pe platoul Bucegi in 2000. De atunci am mai fost si pe virful Omu. Pot sa spun ca intr-adevar din primul an cind am dormit pe platou am simtit o senzatie foarte placuta. Am fost intrebat de cineva care lucra pe platou de ce vin acolo. Atunci nu prea stiam ca platoul are niste efecte ciudate asupra oamenilor. In anul 2004 am vazut din statiunea Busteni pe platou, pe inserat un fuior de “fum” perfect verticat, negru si fara sa se mareasca in sus ca un fum. Atunci nu mi-am putut explica ce era acel fenomen. Dupa aceea am aflat despre Bucegi toate aceste lucruri, si tot asa am ramas, cu nedumerire despre acest loc. Oricum simt o atractie foarte mare de a merge pe platou de cind eram mic. Ma simt acolo ca un copil descult prin iarba. Iar pe virful Omu sint singurul din familie, deocamdata, care am fost acolo. Sint privit ca o ciudatenie in familie, mai ales ca am fost singur de fiecare data.

    Comentariu prin Nastase Mihail | decembrie 21, 2008 | Răspunde

  12. no me digas

    Comentariu prin dani | noiembrie 7, 2008 | Răspunde

  13. Cautati cartea Misterele Kogaiononului. Se stie ca tracii aveau o cultura total deosebita de restul civilizatiilor. asta era datorat faptului ca aveau acces la o energie pura.

    Comentariu prin Volkus | octombrie 12, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

