2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

SCARBOSS ! SA VA MAI PUNA DRAKU SA MANCATI FAST FOOD!


Nu stiu daca sau cand o sa ajunga acest mesaj si la voi, cert e ca e dezgustator …. spune-ti cunostiintelor sa evite fast-foodurile in RL

Am lucrat acum ceva vreme la KFC-ul din Plaza mai exact de la
deschiderea lui si inca vreo 9 luni dupa. Am semnat un contract de
confidentialitate ceea ce ma impiedica sa postez pe undeva filmele si
pozele facute acolo, cu mine in cadru desigur dar, si acum tine-te
bine caci iti voi povesti aventurile mele din bucataria FDS (Fabrica
De Sclavi).

1. Prima data am lucrat la bredind ma rog asa ii zic ei dar in
principiu esti „fainar” adica bagi toate produsele in faina si nu te
mai opresti caci cel putin pe vremea mea coada era pana la scara
rulanta. Procesul standard presupune ca acele preparate din pui sa se
scuture de sange inainte sa fie aruncate in faina iar faina sa fie
cernuta la fiecare 2 repetari, apa trebuie schimbata la fiecare 3-4
repetari (un proces care dureaza cateva minute ceea ce in treaducere
libera inseamna o coada de 3
metrii) mai era si chestia cu asezatul produselor pe gratare dar asta
nu o respecta nimeni cred, daca daca e prea prost sau n-are clienti.
Cum pe tura la bucatarie sunt maxim 4 persoane adica 1 la masa de
picant 1 la masa cu reteta originala 1 la masini si unu la
impachetare(ala care face senvisuri)e imposibil sa face fata
comenzilor respectand procedura si atunci ce se intampla? Pai e
simplu, puiul fie el picand sau nepicant e aruncat in faina cu tot cu
sange si intr-o faina plina de cocoloase fac o paranteza (sigur ati
mancat produse mai crocante mai zburlite asa de se intreaba toata
lumea cum de le iese. e alea sunt cocoloasele), apa la un moment dat
devine vascoasa o combinatie de faina plus sos marinat plus sange,
chiar daca ar vrea cineva sa o schimbe mai des e practic imposibil pt

Ne-am mutat ! Citeste articolul pe www.2012en.ro

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI

 

Sponzorizat de
CRAMA NOBLESS

 

Februarie 12, 2009 - Posted by | News | , , , , , ,

12 comentarii »

  1. Buna, as vrea sa intru in legatura cu autorul articolului. Sunt mini jurnalist:) si ma chinui de ceva vreme sa demonstrez porcariile astea in fastfooduri, am nevoie de ajutorul tau, ideea mea este sa ma angajez intr-un astfel de loc pentru a avea acces la derularea povestii tale. Dar am nevoie de sfaturile unui om de interior. Astept mesajul tau pe adresa andreea_letinca@yahoo.com si poti gasi numarul meu de telefon pe http://www.dede.ro Mersi anticipat, sper ca vei fi receptiv la incercarea mea de a demasca jocul asta.

    Comentariu de Dede | Decembrie 16, 2009 | Răspunde

  2. M-am facut ditamai umflatul ….. multumesc pentru informatiile astea… in mod sigur voi slabii vreo 10 kg acum.
    ms

    Comentariu de luci | Iunie 11, 2009 | Răspunde

  3. Acelesi lucruri se antampla peste tot dar din toata descrierea asta sa ajuns doar la o singura concluzie.. cine a zis ca ne tragem din animale stia el ce stia…sincer

    Comentariu de Gioko | Aprilie 22, 2009 | Răspunde

  4. Ma intreb pana unde se mai poate ajunge cu chestia asta :-?? a da pana pune otrava in mancare si piere orice urma de client…

    Comentariu de AnimalParos | Aprilie 16, 2009 | Răspunde

  5. esti tare si noi facem pizza cu gandaci in italia k nu am timp sa ii dam la oparte

    Comentariu de Anonim | Aprilie 12, 2009 | Răspunde

  6. scarbos…nu mai mananc de la fast-food in viata mea dar voua va urez POFTA BUNA…

    Comentariu de rentzo | Martie 28, 2009 | Răspunde

  7. foarte bine…poate asa se dezvata lumea sa manance la fast-food….cu flegmele voastre a ajuns lumea obeza…deci thumbs upppppp
    nu am mancat de la Mc,KFC sau alte shieturi…da nu ma atrage DELOC

    Comentariu de syl | Martie 27, 2009 | Răspunde

  8. OMENIREA MERITA SA FIE EXTERMINATA DE UN ASTEROID, MARS IN IAD MAIMUTE FARA PAR…….DECI ASA FAC OAMENII:((

    Comentariu de violamaniac | Martie 15, 2009 | Răspunde

  9. Stiu ca e dazamagitor, dar in putinele dati in care am avut neplacerea sa vreau junk food si ajungeam in astfel de locuri, localurile respective erau pline… In special copii. Ar trebui sa se difuzeze „Supersize Me” la TV, la o ora de maxima audienta… Romanii s-ar potoli din a manca junk!

    Comentariu de Googoodoll | Februarie 27, 2009 | Răspunde

  10. oare si pizza hut e la fel?

    Comentariu de clorofila | Februarie 26, 2009 | Răspunde

  11. in urma cu ceva timp am lucrat si eu la Mc Donald’s….ce sa va zic….mare diferenta dintre ce faceati voi la KFC si ce faceam noi nu e….deci de asta nu mai mananc eu de la fast food…Va urez pofta buna!

    Comentariu de Flo | Februarie 21, 2009 | Răspunde

  12. scarboooooooooos :-%:-%;-%

    Comentariu de bibibiabianca97 | Februarie 12, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

