2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Despre superstitii.TU, esti superstitios ?


SUPERSTÍŢIE, superstiţii, s.f. Prejudecată care decurge din credinţa în spirite bune şi rele, în farmece şi vrăji, în semne prevestitoare, în numere fatidice sau în alte rămăşiţe ale animismului şi ale magiei.

Cred ca toti ati dat de superstitii macar o data. De multe ori am auzit ca unora le este frica sa se intoarca din drum sau sa treaca pe sub o scara, dar sunt superstitii (la unii duse chiar la extrem) care mai de care mai stupide.

Se spune ca:

vineri 13 se zice ca ar aduce nenorociri, boala, ghinion si ca, daca 13 martie este vineri este cu atat mai rau.

 

Ne-am mutat ! Citeste articolul pe www.2012en.ro

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI

 

Sponzorizat de
CRAMA NOBLESS

 

Ianuarie 22, 2010 - Posted by | Paranormal., Religie | , , , , , , , ,

5 comentarii »

  1. Exista superstitii doar daca,crezi in ele,daca nu nu exista,la fel ca si religia,daca crezi,crezi,daca nu,nu.
    Nr 13 se spune ca aduce ghinion,la mine aduce noroc,depinde cum privesti lucrurile,daca privesti pozitiv iti aduce numai noroc,asta e cheia reusitei,sa privesti pozitiv 😉

    Comentariu de Sido | Noiembrie 30, 2010 | Răspunde

  2. Exista , dar nu intotdeauna , iar ironia este ca nu pot fi explicate si intelese prin limbajul nostru –- doar daca ne facem un obicei de traditie din astea , putind in timp ai intelege semnificatia dorita-formata .

    Comentariu de NKVD | Iulie 21, 2010 | Răspunde

  3. ba deci incerc sa scap de ele si de mai multe dau:))..la dracu..Geez..sunt fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff superstitzioasa..poate cea mai superstitzioasa..mi-am facut si un semn pe care daca nu-l respect..AM GHINION..plm..nush ce sa mai fac..sunt..disperata..am ajuns sa nu mai port anumite haine..sau sa nu mananc ceva..e groaznic..help??:o3

    Comentariu de alexandra | Iulie 21, 2010 | Răspunde

  4. daca at fii sa ne luam dupa toate superstitiile nu am mai face nimic toata ziua de frica

    Comentariu de andra | Mai 15, 2010 | Răspunde

  5. dintre toate superstitiile enumerate, eu nu avut parte de nici una, desi am facut/nu am facut nimic din ceea ce, teoretic, se cere.
    Ce-i drept la mine ziua de luni e de departe cea mai odioasa din saptamana, cele mai mari necazuri au avut loc NUMAI intr-o zi de luni.
    Deci cred ca pot exista supersitii dar acestea sunt diferite de la om la om.

    Comentariu de marian | Ianuarie 26, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

