2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Padurea Baciu – cluj.


Padurea Baciu

La o ora de mers pe jos de la marginea orasului Cluj-Napoca, trecand de padurea Hoia, ajungem in mult controversata padure Baciu.
Ne asteptam sa vedem de la bun inceput copacii crescuti in forme bizare, insa acestia ni s-au aratat doar dupa ce ne-am pus corturile in Poiana Rotunda si am inceput sa exploram. Era cald afara. Ziua nu misca nimic in padure si vantul batea rar. Se putea simti o apasare curioasa precum si prezenta sporadica a cate unei entitati a padurii. Povestile spun ca padurea Baciu ar contine o poarta cu destinatie incerta, precum si ca lacul din zona padurii s-a format deasupra unui cimitir. Ce-i drept, se aud multe povesti, dintre care si cele cu protagonisti de pe alte planete.

Izvorul e cam la inca o ora in plimbare de la Poiana Rotunda, iar de la izvor se mai face o bucata de drum pana la un loc in cu o intensitate izbitoare, unde se afla 3 cercuri concentrice (formate prin incretirea pamantului), cu pamant ars in mijloc. Cercul exterior are 5 puncte marcate pe linia lui de catre 5 copaci, din care 2 sunt fiecare dublii (adica in loc de un singur trunchi, copacul are doua, alipite). In pardea nordica, in exterior cercului este o bucata ridicata de pamant care seamana cu un fel de mormant dar avand in vedere inaltimea acestuia si faptul ca se afla in partea nordica, ma duce cu gandul ca n-ar fi exclus sa fi avut rol de altar (nordul fiind de regula punctul cardinal al altarului in unele ritualuri pagane).

 

Citeste tot articolul

AICI

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI



august 4, 2008 - Posted by | Mistere din Romania | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

18 comentarii »

  1. Romanii nostri au o pasiune pentru a face focul in paduri chiar daca nu au nevoie de el. Oriunde vad lemne gata fac si un foc mic ca altfel nu se poate. Rusine. Daca nu sunteti pregatiti pentru a merge pe munte sau in drumetii stati acasa va rog, ca e mai frumos si mai sanatos. Asta pana la portaluri si energii. Ma mir ca „padurea” nu v-a dat cu ceva in cap, asta pana la energii si alte lucruri.

    Comentariu de bondantime | august 7, 2011 | Răspunde

  2. VAI!!!!!!!!!!!!!!!
    cea mai MARE tampenie auzita vreodaTA FITZI SERIOSI o porcarie cu P mare OH ce mai oamneni credibili…!!!

    Comentariu de dee@ | mai 28, 2010 | Răspunde

    • locuiesc in Cluj,deci nu e nici o tampenie.s au scris si carti,mai informeaza te.pentru restul,am fost si eu o data,insa mi a fost frica sa ajung pana in poiana.de unde incepe padurea Hoia,copacii cresc intr devar asa cum se spune ,au forme hidoase si spiralate,nu se aud pasari,zgomote,nimic.era si noaptea,eram 2 persoane iar la un moment dat am oprit masina si am iesit din masina sa vedem daca dam de ceva.in cateva momente au inceput sa se auda clar pasi pe frunze care se apropiau(era toamna)-am zis ca mi se pare ,sa nu ma sperii ca mi joaca mintea feste.insa se auzea clar ca si cum cineva s ar apropia iar knd a ajuns aproape de mine am taiat o in masina si am inchis usile.pers cealalta a ramas afara dar la scurt timp m a urmat in masina evident speriata.si nu era un copil,ci un barbat in toata firea la 40 ani.din ce stiu eu,e vorba de portaluri care fac trecerea intre dimensiuini.insa nu fortati nota cei care vreti sa va aventurati,ci faceti totul cu cap .bafta

      Comentariu de Ariel | august 1, 2010 | Răspunde

  3. Am fost in padurea baciu in august 2009. Organizam o noua expeditie in padure in Iunie 2010. Cine doreste sa mearga, add pe mess id neocortexdotro

    Ca opinie proprie, spusa din experienta, in Padurea Baciu se intampla ceva ce nu putem intelege, putem sa observam si sa experimentam numai.

    Comentariu de Florin | martie 24, 2010 | Răspunde

  4. Mon amis… tie iti arde de glume?
    Cu ce drept folosesti numele meu pentru a posta pe net?
    Luand in considerare ca ai postat nr de telefon si adresa de mail, imi va fi foarte usor sa dau de tine!

    Comentariu de AlexCiopata | februarie 21, 2010 | Răspunde

  5. Sunt Alex Ciopata din bucuresti si impreuna cu alti colegi vrem sa mergem in august intr-o expeditie in padurea Baciu.
    Cine doreste sa ni se alature las datele de contact:fipazenos@yahoo.co.uk/0766131984

    Comentariu de alex ciopata | februarie 17, 2010 | Răspunde

  6. vreau si eu o compunere te rog…”concepeti un basm,o componere de minim 2 pagini in care” ”luna,cerul si pamantul”sa fie protagonisti.

    Comentariu de alexandra | septembrie 21, 2009 | Răspunde

  7. am auzit multe! si cred in aceste vorbe!

    Comentariu de july | mai 17, 2009 | Răspunde

  8. sunt din cluj…am fost prin padurea baciului….ii drept ca unii copaci sunt mai „ciudati”…aia de la mama natura…in schimb nu exista fenomene stranii cum se zice…de ex: o fapta reala: unii au vrut sa faca farse…au tuns iarba in cercuri….au arso putin…si au dat sfoara-n tara ca au aterizat ozn-uri:))…nu exista nimic concret despre „miraculoasele intamplari din padurea baciului”

    Comentariu de vrajeala | martie 27, 2009 | Răspunde

  9. misto

    Comentariu de Anonim | martie 19, 2009 | Răspunde

  10. *enigme vroia sa zic

    Comentariu de bibibiabianca97 | februarie 11, 2009 | Răspunde

  11. wow!super interesant…:D
    chiar cred ca exista anumite entitati si enige,dar mai bine ar fi sa le lasam si sa nu ne afundam prea tare in ele…

    Comentariu de bibibiabianca97 | februarie 11, 2009 | Răspunde

  12. O IMAGINE DE PADURE

    Comentariu de CIUCA DAIANA MARIA | noiembrie 9, 2008 | Răspunde

  13. am facut o compunere ptr scl si am luat 10

    Comentariu de mery95 | octombrie 24, 2008 | Răspunde

  14. wow deci chiar ma intereseaza ff mult acest subiect … cine imi `poate zice mai multe ? va rog . Aceasta intamplare relatata mai sus este ff interesanta chiar mi’as dori sa merg in acea padure

    Comentariu de alina | septembrie 24, 2008 | Răspunde

  15. noi suntem un grup plecam pe 22 august care mai sunteti interesati si sunteti astept mail bibi_pattraulea2006@yahoo.com

    Comentariu de Anonim | august 11, 2008 | Răspunde

  16. stiu si eu ? Am auzit de mult de intamplarile stranii din padurea baciu, dar.. ce sa zic ? sunt multe enigme inca !

    Comentariu de 2012en | august 9, 2008 | Răspunde

  17. CHIAR ESTE REALA ACEASTA INTIMPLARE?

    Comentariu de RADEANU ANDREI | august 9, 2008 | Răspunde


Lasă un comentariu