2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Cronici bizare


In curtea bunicilor. Eram foarte mici. Ne jucam in curtea bunicilor sub un dud. Pe iarba din apropiere, am observat niste pete albe. Apropiindu-ne, am gasit niste saculeti mici de panza. I-am desfacut: contineau un praf care semana a pamant. Le-am aratat bunicii, nebanuind ce avea sa urmeze. In cateva clipe, s-a produs o agitatie si o invalmaseala greu de imaginat. Toti ai casei s-au repezit la noi, ne-au smuls „jucariile”, le-au aruncat, ne-au spalat pe maini, stropindu-ne cu o apa pastrata intr-o sticla (posibil agheasma). Vazandu-ne speriati, ne-au spus sa nu mai punem mana pe tot ce gasim; ca unii oameni arunca lucruri pe care, daca le atingi, te imbolnavesti. Legaturile mortului Au trecut anii… Pe atunci, circulau brosuri cu diferite leacuri si retete de farmece. Mi-a cazut in mana o carticica cu foile rupte si m-am amuzat citind-o. N-am crezut nimic. Cum puteau sa-ti faca rau trei catei de usturoi din botul unui caine mort, asezat la o raspantie, sau o broasca uscata pusa la intrarea in casa?!? Aflandu-ma la o inmormantare, am observat ca o femeie a desfacut legatura de la picioarele mortului si, infasurand-o pe mana, si-a strecurat-o in buzunar. Unii si-au dat coate si au soptit: „Face farmece!”. Eram sfatuiti ca in asemenea cazuri sa ne inchinam, sa spunem o rugaciune, altfel suntem in pericol de a ne descuraja.

Ne-am mutat ! Citeste articolul pe www.2012en.ro

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI

 

Sponzorizat de
CRAMA NOBLESS

 

februarie 25, 2009 - Posted by | Mistere din Romania | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu