2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Copiii cu nume ciudate sunt predispusi la crime


Cercetatorii americani sfatuiesc cetatenii sa dea nume cat mai comune copiilor lor, pentru ca acestia sa nu ajunga niste criminali.

Un studiu realizat de cercetatorii de la Shippensburg University, in Pennsylvania, a concluzionat ca exista o legatura stransa intre un prenume ciudat, rar intalnit, si predispozitia de a comite crime. Tocmai de aceea, ei ii sfatuiesc pe proaspetii parinti sa evite nume precum Ivan, Kareem sau Malcolm, atunci cand isi boteaza baietii, si sa se orienteze, in schimb, catre mai popularele prenume Michael si David.

 

Ne-am mutat ! Citeste articolul pe www.2012en.ro

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI

 

Sponzorizat de
CRAMA NOBLESS

 

mai 14, 2009 - Posted by | News | , , , ,

8 comentarii »

  1. ma cheama ilan rachel si nam comis crime=))) lmao

    Comentariu de bebelusha | octombrie 28, 2009 | Răspunde

  2. VYATA E VYATA MOARTEA E VIATA DECI SA FIM ATEI CINE NU CRED MOARTE VA AVEA LUATY ID MEU POPESCUADRIANNO ASA CUM E SCRYS

    Comentariu de antycryst | august 25, 2009 | Răspunde

  3. totusi…si eu am un nume iesit din comun : DUNIA… si pana acum nu am comis nici o crima…mi se pare ceva absurd

    Comentariu de dunia | august 25, 2009 | Răspunde

  4. :)) asta chiar e buna…sper ca nu citeste vre-un adolescent chestia asta….bagati copiii fara minte in sperieti cu articolele voastre…macar aduceti date concrete, nu povesti …asa trebuie scris un articol
    :))

    Comentariu de eu | iulie 31, 2009 | Răspunde

  5. nu este adevarat…de exemplu am in familie pe cineva cu numele ivan..noi suntem rusi…si nu s`a intamplat niciodata ca cineva sa comita crime..:))…mi se pare asa…ceva de speriat copii…parerea mea..;)

    Comentariu de katyusha | iulie 27, 2009 | Răspunde

  6. Criminali sunt cei bolnavi mental sau cu probleme grave de comportament si inclinatii spre agresivitate.Fetele mele sunt la adolescenta si se poarta exemplar,chiar daca se cheama Alegria(prenume latino-american)si Hope(prenume englezesc).Daca copii primesc o educatie buna,nu mai conteaza prenumele.
    P.S.Le-am numit asea deoarece traiesc in Franta,chiar daca la origini sunt romance.Oricum…

    Comentariu de cosmina | iulie 9, 2009 | Răspunde

  7. Sa fim seriosi, Ivan e un fel de Ioan dar rus sau John -american, cum deci sa fie nume de posibil criminal…pai citi Ioni avem…

    Comentariu de MyB | iunie 12, 2009 | Răspunde

  8. Ei nu cred tampeniile astea!Ce daca te cheama cumva?Crima nu o comiti ca te cheama vasile,o comiti ca esti criminal.

    Comentariu de Kalin | mai 30, 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu