2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Padurea Baciu – cel mai important areal al manifestarii fenomenelor parapsihologice de pe intreaga planeta


In inima Ardealului, intr-o zona cu aparenta atemporala, se gaseste, probabil, cel mai misterios loc din Romania. Multa cerneala a curs pe margine subiectului padurii Hoia-Baciu, la fel cum multi pasi ai curiosilor au strabatut aceasta poarta intre lumi, in speranta surprinderii unei farame de paranormal. Unii dintre ei au avut intr-adevar parte de experiente inexplicabile care provoaca fiori reci chiar si celor curajosi. Cercetatorii nu au incotro si ridica neputinciosi din umeri, lasand loc liber celor mai diverse speculatii care inflacareaza imaginatia amatorilor de fenomene paranormale.

Avertismente din vremea stramosilor

Padurea Hoia-Baciu, este cu siguranta cea mai faimoasa locatie din Romania, unde au fost investigate si analizate o serie de fenomene absolut inexplicabile. Zona in sine a devenit cu adevarat celebra pe mapamond de abia in anul 1968, cu toate ca localnicii stiau de existenta sa inca din cele mai vechi timpuri, ferindu-se de ea ca de un loc rau, unde se intampla lucruri peste puterea de intelegere a omului obisnuit. Toti stiau din mosi stramosi ca odata intrati printre copacii al caror fosnet venea parca din alta lume, toate spaimele subconstientului uman, prind brusc viata si apar in calea celui indeajuns de nesabuit incat sa se aventureze in acest loc . Din cele mai vechi timpuri, localnicii din jurul padurii de la Hoia-Baciu au observat pe propria piele ca odata ce au intrat in padure pentru a taia lemne, a cosi iarba pentru animale sau a culege fructe de padure sau ciuperci, ceva straniu se intampla cu absolut oricare dintre ei.

Ne-am mutat ! Citeste articolul pe www.2012en.ro
Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI
Sponzorizat de
CRAMA NOBLESS

august 24, 2010 - Posted by | Mistere din Romania | , , , , ,

3 comentarii »

  1. Exista si o frica de teama imprejurarilor , datorita faptului ca suntem niste oameni normali , si nu simtim tot timpul aceleasi manifestari . Frica si spaima de necunoscut deseori se manifesta la oamenii , si-l paralizeaza emotional . Tot timpul se intampla evenimente de genul asta , in fel de fel de locuri , ptr ca nu suntem adaptabili necunoscutului

    Comentariu de deey | septembrie 21, 2010 | Răspunde

  2. Eu sunt un baiat din Cluj-Napoca,Dambul Rotund.Si tot aud de aceasta padure si ne-am pus in gand sa plecam in padure,sa stam peste noapte in ea.Am auzit ca odata intrat in padure dupa 12noaptea nu mai poti iesi din ea numai la 6dimineata cand rasare soarele.Eu sunt cam la 1,5km de padure si pot merge oricand in ea.Am fost si cu bicicleta si tot aveam sentimentul ca careva se uita din spatele meu la mine.Si noaptea este un adevarat macel acolo.Mi-a povestit un vecin care a fost in padurea Baciu de multe ori ca este o casa care doar la miezul noptii apare si in aceasta casa pe peretii scrie „666”,peste tot si mai scrie pe o limba misterioasa.Este un fel de scris antic pe care ne este greu sa il deschifram.

    Comentariu de yooo | septembrie 19, 2010 | Răspunde

  3. apoi ios clujan si m-am plimbat destul prin aceasta padure. am si dormit in ea. am intalnit doar caini, iepuri si caprioare. nimic anormal!

    Comentariu de clujanu | august 25, 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu