2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Razboiul secret britanic din Antarctica.


Un subiect pe o tema apropiata poti citi si aici .

 

In descrierile oficiale privind operatiile militare aliate in Antarctica, se vorbeste foarte putin despre Marea Britanie. Totusi, documentele atesta ca ea a incercat, in 1945, un asalt final impotriva Germaniei naziste pe acest continent. Se stie ca germanii au construit acolo, din 1938, o baza secreta unde s-au refugiat fugarii dupa caderea celui de-al treilea Reich. Aceasta baza de la Neuschwabendland a fost in intregime distrusa de armata britanica. Astfel se lumineaza misterul celor 40 de submarine germane disparute la sfarsitul razboiului si se relanseaza “mitul” nazist al Antarcticii.

Ultimul martor. Astazi aproape toti cei care au servit in timpul campaniei de la Neuschwabendland ne-au parasit. Dar ultimul martor a facut marturisiri, pe parcursul a zece ani dar in timpul a doar doua intrevederi. Ele sunt esentiale.

“Cand ne-au anuntat victoria in Europa, unitatea mea se afla in repaus intr-o grota din fosta Iuglosavie.

Eram multumit ca acest razboi s-a terminat, dar cu luptele care continuau in Pacific si tensiunile care cresteau in Palestina, stiam bine ca razboiul nostru putea continua. Gratie cerului, am fost iertat de a participa la razboiul contra Japoniei, dar am fost trimis in Palestina unde afluxul de evrei, coroborat cu o ascensiune a terorismului sionist, si nelinistea nu doar pe palestinieni, ci si fortele britanice insarcinate de a zagazui acest aflux si de a reprima insurectiile. M-au avertizat ca sederea mea in Palestina putea sa dureze nedeterminat.

Am vazut murind multi dintre camarazii mei soldati. Din fericire, am primit la inceputul lui octombrie 1945 ordinul de a ma prezenta la ofiterul meu superior, caci fusesem ales pentru o misiune secreta la Gibraltar (niciunul dintre superiorii mei nu cunostea natura acestei misiuni). Neprimind nicio alta explicatie, speram ca voi fi redat curand vietii civile. M-am inselat profund! Mi-am petrecut inca un Craciun pe picior de razboi.

 

Citeste tot articolul

AICI

 

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI

 

septembrie 19, 2008 - Posted by | Razboaie | , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Un comentariu »

  1. voi inca nu stitii nimic!………asa ca fiul va renaste….

    Comentariu de eu | martie 27, 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu