2012 Era Noastra

Mistere.Enigme. Civilizatii disparute.Organizatii secrete.Enigme romanesti.Piramidele.Misterele istoriei.Fenomene inexplicabile.Paranormal.Disparitii.Ipoteze.2012.Apocalipsa.

Intamplari stranii povestite de autori.1


Luminita

Era in anul 1950, in ajunul Craciunului, cand parintii mei m-au trimis in orasul Petrosani, pentru a cumpara o pereche de bocanci pentru sora mea. Am plecat deci din satul meu, Voitesti din Deal, dimineata, pe un drumeag, de fapt o potecuta ce taia drumul „mai scurt” peste dealuri si vai…
Am coborat in Valea Gruiului, am traversat paraiasul cu acelasi nume, apoi am urcat dealul, am traversat satul Gruiu, Campia Inoasa, am trecut prin capul satului Lazaresti, apoi prin padure, pana in satul Bumbesti, Campia Bumbestilor si, in sfarsit, gara Bumbesti-Jiu.
La intoarcere, in jurul orei 23, am coborat repede din tren, sperand sa mai intalnesc tovarasi de drum. Pe peron, dupa plecarea trenului, liniste… Cu bocancii intr-o traista, traversez cele cateva linii si o iau cu inima stransa pe potecuta usor mai inchisa la culoare fata de albul zapezii.
In fata mea, la circa 300 m, zaresc o luminita jucausa, parca era un felinar purtat de cineva. Iutesc pasul, alerg sa prind luminita si pe purtatorul ei. Am traversat Campia Bumbestilor, am ajuns in satul Bumbesti, n-am ajuns luminita si inima mi s-a strans de frica… Daca luminita se oprea in sat, ce ma faceam? Urma sa traversez padurea singur, noaptea… Toate rugaciunile stiute le-am spus cu voce tare si m-am rugat la Dumnezeu sa-mi dea curaj.

 

Citeste tot articolul

AICI http://www.2012en.ro/?p=497

Poate e mai simplu sa va abonati la Newsletter . Primiti zilnic un rezumat al ultimelor articole .CLICK AICI

 

septembrie 25, 2008 - Posted by | Povestiri incredibile | , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13 comentarii »

  1. prima povestire e mai frumoasa, oricum cred ca toti avem mai mult sau mai putin cate o simtire d-asta mai ciudata dar nu-i dam atentie..oricum misto siteul mai ales ptr drumetii e super sa citesti in acel loc povestiri de pe internet mobii la lumina focului la un hasis si un pahar cu apa plata

    Comentariu de balasa | octombrie 13, 2010 | Răspunde

  2. aceste sunt niste intamplari forte ciudate

    Comentariu de chriss | septembrie 18, 2010 | Răspunde

  3. imi plac astfel de povestioare ma tine captiva

    Comentariu de cristiana | septembrie 14, 2010 | Răspunde

    • si mie

      Comentariu de chriss | septembrie 18, 2010 | Răspunde

  4. niki eu nu am crezut nimik la inceput si tot spuneam ca nu cred iara defiecare data cand spuneam ca nu cred se intampla cev ff urat….iar de la un timp mi se intampla numai lucruri ff ciudate pe care nu le inteleg…dar cu timpul mam obisnuit 😐 dar de inteles nu am putut sa le inteleg…:*

    Comentariu de iulia | iulie 19, 2010 | Răspunde

  5. lucruri fara explicatie se intampla peste tot… chiar daca credem chiar daca nu credem… ele sunt acolo…

    Comentariu de ana | aprilie 21, 2010 | Răspunde

  6. super nu am ce sa zic mia placut

    Comentariu de emil | martie 9, 2010 | Răspunde

  7. omule…nu esti obligat sa crezi.dar nu inteleg ce este asa creu de crezut…nu suport oamenii astia care daca nu i se intampla ceva in fata…el nu crede.aiurea

    Comentariu de raymond | februarie 16, 2010 | Răspunde

  8. foarte faina prima si a doua alealate nhaspa…:( :-q

    Comentariu de eu... | ianuarie 30, 2010 | Răspunde

  9. eu nu cred asa ceva
    tampenii

    Comentariu de Ion Vol | ianuarie 30, 2010 | Răspunde

  10. Tampenii :))

    Comentariu de dsaeuhfa | ianuarie 13, 2010 | Răspunde

  11. prostii

    Comentariu de madutza | noiembrie 6, 2009 | Răspunde

    • eu nu cred ca sunt prostii!!!
      mai bine ai reflecta putin asupra acestui lucru ca poate o sa intelegi ceva ……………………

      Comentariu de Anonim | decembrie 5, 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu